Informatieformulier onboarding huurder

Informatieformulier onboarding huurder

Wij zijn inmiddels drukdoende met het verwerken van de gegevens en het maken van het huurcontract, dus nog even geduld.  We hebben, om je zo goed mogelijk te kunnen ontvangen binnen onze community, nog wat extra vragen voor je? Graag ontvangen wij nog de antwoorden op de volgende vragen van je?

Alvast bedankt!

Heb je vooraf hier nog vragen over mail ons dan: commercie@degruyterfabriek.nl 

Tags (elektronische sleutels/ tokens)
Om toegang te krijgen tot het terrein en het gebouw gebruiken wij tags. Bij aanvang huur ontvang je altijd minimaal 3 tags. Per 15 m2 extra bovenop 30 m2 VVO, is een extra tag inbegrepen. Geef hieronder aan op welke namen je een tag wilt ontvangen en wij zorgen dat ze bij de oplevering klaar liggen. (Voor tags boven de ‘inclusief geleverde tags’ brengen wij € 45 per tag in rekening).

Wil je voor meer dan 6 personen tags bestellen, verwerkt dan alle namen in een Excel-bestand en stuur deze via onderstaande button aan ons door.

Cilinder en sleutels voor jouw ruimte
Naast de tags die je aangevraagd hebt om het pand en het terrein te betreden koop je bij ons bij start huur verplicht een cilinder per deur. Heeft jouw ruimte meerdere deuren, dan wordt op de extra deuren een gelijksluitende cilinder geplaatst, indien gewenst met een draaiknop aan de binnenzijde. Wij brengen je éénmalig € 145,00 excl. BTW per cilinder in rekening. Bij einde huur krijg je deze cilinder(s) van ons mee. Verhuis je intern binnen één van onze locaties dan kunnen wij de cilinder(s) overzetten naar jouw nieuwe ruimte(s). Extra sleutels kan je zelf bijbestellen met het certificaat dat je bij de koopcilinder(s) ontvangt bij oplevering van jouw ruimte. Deze cilinderz maken onderdeel uit van een centraal sluitplan. Een afwijkende c.q. eigen cilinder is dan ook niet toegestaan.

Bedrijfsnaam voor bewegwijzering
Om jouw bezoekers de weg naar jouw ruimte gemakkelijk te laten vinden maken wij gebruik van bewegwijzering.

Post verwerking
Bij de receptie van de community is er voor iedere huurder een postvakje. Je ontvangt bij oplevering 1 sleutel van het toegewezen postvakje.
Welke bedrijfsnaam (of evt extra handelsnamen) wil jij op je vakje vermeld hebben?

Onze community draagt bij aan het netwerk van de bewoners. Om die reden is het handig elkaar te leren kennen. Wij presenteren je daarom graag als nieuw bedrijf op de website van onze community. Wil jij ook met jouw bedrijf zichtbaar zijn op de community site? Laat het ons weten.

Ja    Nee

Gegevens voor profiel op community website
Geef in maximaal 150 woorden aan welke bedrijfsactiviteiten je uitoefent:

Om jouw bedrijf op de community website te presenteren hebben we ook jouw logo nodig
Voor het gebruik op de community site willen wij graag jouw logo gebruiken? Kun je dat via onderstaande upload button aanleveren met de volgende specs.
600*300 pixels in png en in zwart/wit

Internet
We hebben op deze locatie een centraal beheerde internetvoorziening. Hierbij zijn een aantal opties voor wat betreft snelheid en inrichting van de verbinding. Om de gewenste internetverbinding van de nieuw gehuurde ruimte voor te bereiden vernemen wij graag wat voor verbinding gewenst is.

Abonnementen (Maak hieronder uw keuze)
Je kunt kiezen uit de volgende uit de volgende drie (standaard) abonnementen:

Alle abonnementen hebben een managed model waarbij we actief monitoren op de snelheid en kwaliteit van de lijn. Heb je iets anders nodig? We gaan hierover in overleg met je.

We kunnen de lijn op 2 manieren opleveren:
(Maak hieronder uw keuze)

Routed subnet

Vaak van toepassing bij meerdere werkplekken en/of apparatuur. Ook wanneer je bijvoorbeeld vanaf buiten kantoor een VPN verbinding naar kantoor opzet, een NAS op kantoor hebt staan waar je vanaf buiten verbinding mee maakt of bijvoorbeeld een eigen IP adres moet hebben ten behoeve van ‘whitelisting’ bij klanten en/of leveranciers. Hierbij is in het kantoor aanvullende apparatuur nodig om je / het netwerk te beheren en aan het internet te koppelen. Bij deze optie krijg je een eigen vast publiek IP adres. Dat kost aanvullend € 10,- per maand.

VLAN

“Plug and play” Internetverbinding met DHCP server, in kantoor is enkel een switch of access point nodig.

De verbinding brengen we in de ruimte middels een UTP patchpunt. Vervolgens kunt je zelf bepalen hoe je het internet verder verdeelt in de ruimte.

Extra diensten
Naast onze dienstverlening bieden wij onze ondernemers nog een aantal extra diensten. Heb je interesse? Vink dan een of meerdere optie(s) aan en wij nemen contact met je op.

Dank voor het invullen

Je bent bijna ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Er is een bevestiging via e-mail naar je onderweg.