Dion Jansen woont in Vught, is getrouwd met Linda en trotse papa van Benjamin (3), staat op het moment van het afnemen van dit interview op het punt vader te worden van een tweede zoon en is binnen THG verantwoordelijk voor enerzijds de commerciële kant en begeleidt aan de andere kant ook het team in de productiefase van projecten – dus ná de creatieve fase.
Corneel van Jaarsveld woont in Nijmegen, echtgenoot van Eveline, trotse vader van Ella (4) en Rosie (1) en is binnen THG Creative Agency vooral verantwoordelijk voor de invulling van de creatie-kant.
Om het nog even persoonlijk te houden: wie is je favoriete artiest?
Dion: “Oeh, bij mij verschilt dat erg per moment. De laatste tijd luister ik veel naar Lost Frequencies.”
Corneel: “Bij die vraag moet ik eerder aan een kunstenaar denken, dus ik dacht meteen aan Salvador Dali. Die man was zo creatief, out of the box en compromisloos met zijn kunst. En hij kon dat dan ook nog goed over de bühne brengen aan het grote publiek. Dat vind ik heel inspirerend.”
Waar staan jullie ’s ochtends voor op?
Dion, lachend: “Mijn zoontje, want als ik daar niet voor op sta, dan trekt hij me wel uit bed. Maar verder sta ik vrij gemakkelijk op om de dag te beginnen, een eitje met spek te bakken en te beginnen aan de werkdag.”
Corneel: “Ik ben ook echt een ochtendmens. Kan de dag graag beginnen door te sporten; dat doe ik zo’n drie keer per week. Verder vind ik koffie ook belangrijk. Drink het niet veel, maar van die ene kop iedere dag kan ik wel echt genieten.”
Terug naar THG, jullie hebben dus een naamswijziging doorgevoerd, waarom?
Dion: “Nou, we bestaan sinds kort 10 jaar en we hadden het gevoel dat we in de tussentijd van de basisschool naar de middelbare school zijn gegaan. Daar hoort een nieuwe outfit bij. Binnen The Hospitality Group hadden we drie pijlers: een uitzendtak, een cateringtak en een evenementtak. Door de jaren heen zijn die eerste twee takken verkocht en zijn we in de evenementtak echt flink doorgegroeid. Hierin zijn we bezig met grote producties, waarin het creatieve en strategische aspect een centralere rol kregen in onze bedrijfsvoering, waardoor de naam de lading niet meer dekte. We waren geen Hospitality Group meer, maar veel meer een creatief agentschap. Die hospitaliteit zit nog steeds voor een groot deel in ons DNA, maar THG Creatieve Agency zegt nu dus veel beter we doen.”